Kategorie: Styl życia / Kobieta
Forum: Zdrowie (4838 postów)
założyciel: WP.PL | moderator: WP.PL | data utworzenia: 2008-03-18 14:42

Temat: Czy ktoś użytkuje Enabio w domu? (67 postów)
autor: ~Kunegunda Frojd
~Kunegunda Frojd
Liczba wpisów: ?
Na forum od: ?
  zaproś do znajomych
 obserwuj profil
 zobacz wizytówkę
2009-08-28 18:27 Temat: (67 postów)

Czy ktoś użytkuje Enabio w domu?

Witam wszystkich na forum Materacu Enabio. Mam na imię Kunegunda. Wiem wiem to dziwne imię. Ale do rzeczy. Mam chęć wymienić się doświadczeniami z innymi użytkownikami materaca MM 239 Enabio firmy Vitberg z Nowego Sącza.

Wcześniej jednak kilka słów o sobie. Jestem emerytowanym lekarzem. Dzieci z braku czasu dla swojej matki oddały mnie do domu spokojnej starości. I kiedy tu trafiłam mój świat sie zawalił. Wydawało mi się, że to juz koniec. Że to najgorsze co mogło mnie spotkać. Ale okazało się, że moje obawy były nieuzasadnione. Mam tu mnóstwo przyjaciół. Ludzi z różnych z zakątków polski, różnych profesji i różnych osobowości. jednym słowem nie taki diabeł straszny...... Pomagam białemu personelowi w jego pracy. Kilka miesięcy temu nasz ośrodek został wyposażony w materace do rehabilitacji Mm239 Enabio. Na początku nikt specjalnie sie tym nie przejął , ale z czasem coraz więcej pensjonariuszy naszego ośrodka rozpoczęło zabiegi na tym sprzęcie. I sie zaczęło. Najpierw niewinnie od drobnych komentarzy na korytarzu. Potem tematem zainteresował się nasz rehabilitant. Teraz w ośrodku pracuje 9 materacy Enabio ( zaczynaliśmy od dwóch) i dziś trudno znaleźć kogokolwiek kto nie korzysta z tych zabiegów. A jest nas 138 osób.

To co mnie zainteresowało to reakcje ludzi po masażach na materacu Enabio. Moja lokatorka, Marzena od kilku lat narzekała na wysiłkowe nietrzymanie moczu. Po trzech miesiącach masaży problem ten jest wyraźnie mniejszy. Bywają dni, że w ogóle nie musi korzystać z pampersów.