Kategorie: Wiadomości i media / Wiadomości, wydarzenia, polityka
Forum: Zawsze kontra....... (24 posty)
założyciel: ryjul | moderator: ryjul  | data utworzenia: 2008-07-07 20:19

Temat: Cwiąkalski kontra Ziobro....... (12 postów)
autor: ryjul
Liczba wpisów:
10
Na forum od: 2008-06-09
  zobacz wizytówkę
2008-09-08 03:40

Odp.: Cwiąkalski kontra Ziobro.......

Zawsze lubilem wystapienia p. Ziobry. Konferencje prasowe; bylo widac ze cos sie dzieje. Cwiakalski nie zrobil na mnie dobrego wrazenia. Kwestia przekroczenia uprawnien..nie jestem prawnikiem, ale wydaje mi sie ze p. Z. nie zlamal prawa w zwiazku z czym sprawy nie ma.

odpowiedz
Sortuj według:
  • ryjul , 2008-07-07 20:35
    Cwiąkalski kontra Ziobro.......

No i zaczęło się!Wakacje,to podobno sezon ogórkowy.Dawniej, w takim lekko sennym okresie politycznym,

prasa,radio i telewizja usiłowała skusić odbiorcę jakimś "ogórkowym" tematem.

Był czas na Yeti, potem Loch Nees. następnie Kręgi w zbożu, UFO a ostatnio niedżwiedzie na ścieżkach Tatr.

Autorami tych interesujących informacji byli dziennikarze.

Dziś,w dobie miłościwie panującego nam PO, chleb dziennikarzom odebrali politycy i to politycy PO.

Starcie -adwokat kontra prokurator-będzie ciekawym pojedynkiem, szkoda tylko że nie dotyczy spraw ważnych dla obywatela, ale tego obywatela o przychodach poniżej średniej płacy krajowej.

zgłoś do moderacji
    • ~Szczęśliwy85, 2010-12-07 10:51
      Więc moje życie wkońcu się odmieniło!

Wygrałem dość sporą kasę i wreszcie mogę spełnić swoje marzenie! Sekret tkwi w google, wpisz: "oszukaj ruletkę gra progresywna" i zobacz szczegóły :)

zgłoś do moderacji
    • ~Szczęśliwy85, 2010-12-05 20:00

Wygrałem dość sporą kasę i wreszcie mogę spełnić swoje marzenie! Sekret tkwi w google, wpisz: "oszukaj ruletkę gra progresywna" i zobacz szczegóły :)

zgłoś do moderacji
    • ~Szczęśliwy85, 2010-12-04 10:48

zgłoś do moderacji
    • ~Szczęśliwy85, 2010-11-29 16:35

zgłoś do moderacji
    • ~Szczęśliwy85, 2010-11-28 09:38