Jakie mamy zdanie o prywatnych uczelniach? Moim zdaniem nie da się ukryć, że jest różnica w postrzeganiu. Jednak czy jest tak do końca, że prywatne są tymi gorszymi?
studiuję na UJ (dziennie) i na AP (wieczorowo = płatnie) i juz widze niesamowite roznice, a co dopiero mowic o płatnych uczelniach. polecam szkoly panstwowe w trybie dziennym, mimo wszystko.
Ja nie do końca zgadzam się z tym że lepsze jest studiowanie dziennie...Obecnie pracodawcy patrzą głównie na doświadczenie jakie się ma, a na studiach dziennych trudno jest znaleźć pracę, która będzie "ładnie" wyglądać w cv. Moi znajomi, którzy studiują na WSFiZ w Warszawie bardzo sobie chwalą studia tam. Większość z nich jest na psychologii i mają naprawde duży wybór specjalizacji (w odróżnieniu od większości uczelni państwowych) dzięki czemu mogą np. łączyć psychologię z zarzadzaniem.
Ja nie do końca zgadzam się z tym że lepsze jest studiowanie dziennie...Obecnie pracodawcy patrzą głównie na doświadczenie jakie się ma, a na studiach dziennych trudno jest znaleźć pracę, która będzie "ładnie" wyglądać w cv. Moi znajomi, którzy studiują na WSFiZ w Warszawie bardzo sobie chwalą studia tam. Większość z nich jest na psychologii i mają naprawde duży wybór specjalizacji (w odróżnieniu od większości uczelni państwowych) dzięki czemu mogą np. łączyć psychologię z zarzadzaniem.
z biegiem lat postrzeganie uczelni prywatnych i niepublicznych zmienilo sie. Tak naprawde nie ma juz takiego parcia na uczelnie panstwowe jak to mialo miejsce kiedys. Ludzie dostrzegaja to, ze dzieki prywatnym i niepublicznym uczelnia mozna zyskac doswiadczenie na rynku pracy bo zajecia masz zazwyczaj w weekendy, a w tygodniu jest mozliwosc pracowania. ja mam mnostwo znajomych na niepublicznych uczelniach w warszawie (wsfiz) oraz w łodzi. Sa zadowoleni ze swojego wyboru:)
Interesuje mnie praca naukowa i dydaktyczna.Jak dotąd, jestem autorem pięciu
artykułów naukowych przede wszystkim w języku angielskim oraz współautorem lub