Kategorie: Zakupy / RTV, Foto, GPS
Forum: Telewizory (228 postów)
założyciel: WP.PL | moderator: WP.PL | data utworzenia: 2008-12-16 15:21

Temat: Pakiet cyfrowy (9 postów)
autor: ~olek
~olek
Liczba wpisów: ?
Na forum od: ?
  zaproś do znajomych
 obserwuj profil
 zobacz wizytówkę
2011-11-17 14:17 Temat: (9 postów)

Pakiet cyfrowy

Zastanawiam się nad kupnem pakietu cyfrowego. Kablówka coś ostatnio mi szwankuje. Nie znam się za bardzo na tym i nie śledzę tego na bierząco. Co polecicie, jaką firmę, jaki pakiet. Z góry dziękuję za odpowiedź.

odpowiedz
Sortuj według:
  • ~olek, 2011-11-17 14:17
    Pakiet cyfrowy

Zastanawiam się nad kupnem pakietu cyfrowego. Kablówka coś ostatnio mi szwankuje. Nie znam się za bardzo na tym i nie śledzę tego na bierząco. Co polecicie, jaką firmę, jaki pakiet. Z góry dziękuję za odpowiedź.

odpowiedz  odpowiedz
    Opinia była dla mnie: użyteczna nieużyteczna
    zgłoś do moderacji
    • KristiSmart *, 2012-02-16 12:04
      Odp.: Pakiet cyfrowy

Jeżeli chcesz tylko mieć fajna telewizję, a nie chcesz płacic dużych rachunków, to może dobrym rozwiązneim dla Ciebie byłaby telewizją N na kartę, możesz sobie zawsze doładować programów, możesz sobie kontrolować swoje wydatki, a większość programów i tam masz w cenie, jest to na pewno ekonomiczne rozwiązanie http://www.wasserman.pl/pl/c/Pakiety-kanalow-prepaid-doladowania-TNK/205

odpowiedz  odpowiedz
      zgłoś do moderacji
    • stern2311 *, 2012-01-29 16:19

sprawdź nową ofertę enki- po ostatnich podwyżkach w c+ bardzo wiele osób wypowiedziało umowy i przeniosło się do N. Umowa na 12 miesięcy z czego 3 za free najlepiej sama przeczytaj na ich stronie http://n.pl/nsklep/promocje/swiat_3_miesiace

odpowiedz  odpowiedz
      zgłoś do moderacji
    • ~groszek, 2012-01-24 21:43

świąteczne pomału się kończą, wrzucili za 59 zł pakiet z dekoderami do wyboru, na coś takiego można postawić, a umowa krótka, na rok.

odpowiedz  odpowiedz
      zgłoś do moderacji
    • ~wendy, 2012-01-06 16:56