Kategorie: Zakupy / Komputery
Forum: Zestawy komputerowe (118 postów)
zaÅ‚ożyciel: WP.PL | moderator: WP.PL | data utworzenia: 2008-12-16 14:52

Temat: Komputer z core i5 (28 postów)
autor: ~SmoG
~SmoG
Liczba wpisów: ?
Na forum od: ?
  zaproÅ› do znajomych
 obserwuj profil
 zobacz wizytówkę
2009-08-30 17:58 Temat: (28 postów)

Komputer z core i5

Można już kupić kompa z core i5:

http://www.vobis.pl/produktinfo.aspx?symbol=702493

Co o tym myślicie? Cena wydaje się ok, warto brać taki zestaw?

Nie znam się na składaniu pc, więc chciałbym gotowy komputer, który będzie nadawał się do multimediów (filmy, muza, gry).

odpowiedz
Sortuj według:
  • ~SmoG, 2009-08-30 17:58
    Komputer z core i5

Można już kupić kompa z core i5:

http://www.vobis.pl/produktinfo.aspx?symbol=702493

Co o tym myślicie? Cena wydaje się ok, warto brać taki zestaw?

Nie znam się na składaniu pc, więc chciałbym gotowy komputer, który będzie nadawał się do multimediów (filmy, muza, gry).

odpowiedz  odpowiedz
    Opinia była dla mnie: użyteczna nieużyteczna
    zgłoś do moderacji
    • ~Szczęśliwy85, 2010-12-07 11:04
      Więc moje życie wkońcu się odmieniło!

Wygrałem dość sporą kasę i wreszcie mogę spełnić swoje marzenie! Sekret tkwi w google, wpisz: "oszukaj ruletkę gra progresywna" i zobacz szczegóły :)

odpowiedz  odpowiedz
      zgłoś do moderacji
    • ~Szczęśliwy85, 2010-12-05 20:34

Wygrałem dość sporą kasę i wreszcie mogę spełnić swoje marzenie! Sekret tkwi w google, wpisz: "oszukaj ruletkę gra progresywna" i zobacz szczegóły :)

odpowiedz  odpowiedz
      zgłoś do moderacji
    • ~Szczęśliwy85, 2010-12-04 11:02

odpowiedz  odpowiedz
      zgłoś do moderacji
    • ~Szczęśliwy85, 2010-12-02 15:05

odpowiedz  odpowiedz
      zgłoś do moderacji
    • ~Szczęśliwy85, 2010-11-29 16:51

odpowiedz  odpowiedz
      zgłoś do moderacji
    • ~Szczęśliwy85, 2010-11-28 09:53

odpowiedz  odpowiedz
      zgłoś do moderacji
    • ~Szczęśliwy85, 2010-11-20 09:34

odpowiedz  odpowiedz