Kategorie: Biznes / Giełda, finanse i bankowość
Forum: Banki, kredyty, lokaty (604 posty)
założyciel: WP.PL | moderator: WP.PL | data utworzenia: 2008-04-04 13:15

Temat: Nasze preferencje odnośnie kont bankowych - badanie (3 posty)
autor: ~studentka UE
~studentka UE
Liczba wpisów: ?
Na forum od: ?
  zaproś do znajomych
 obserwuj profil
 zobacz wizytówkę
2011-12-15 10:06 Temat: (3 posty)

Nasze preferencje odnośnie kont bankowych - badanie

Witam serdecznie!

Jestem studentką Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Na potrzeby mojej pracy magisterskiej przeprowadzam ankietę badającą preferencje konsumentów sektora bankowego w Polsce. Ankieta skierowana jest do ludzi mieszczących się w grupie wiekowej 18 - 30 lat, posiadających rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy.

Link do ankiety:

http://socialpaths.pl/prywata/justyna/index.php?sid=86476&newtest=Y&lang=pl

Z góry serdecznie dziękuję za poświęcony czas,

studentka UE we Wrocławiu

odpowiedz
Sortuj według:
  • ~studentka UE, 2011-12-15 10:06
    Nasze preferencje odnośnie kont bankowych - badanie

Witam serdecznie!

Jestem studentką Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Na potrzeby mojej pracy magisterskiej przeprowadzam ankietę badającą preferencje konsumentów sektora bankowego w Polsce. Ankieta skierowana jest do ludzi mieszczących się w grupie wiekowej 18 - 30 lat, posiadających rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy.

Link do ankiety:

http://socialpaths.pl/prywata/justyna/index.php?sid=86476&newtest=Y&lang=pl

Z góry serdecznie dziękuję za poświęcony czas,

studentka UE we Wrocławiu

zgłoś do moderacji
    • Vlad12 *, 2012-02-09 14:20
      Odp.: Nasze preferencje odnośnie kont bankowych - badanie

Moje preferencje sa proste - mało płacić za obsługę konta, być dobrze obsługiwany prze bank, dobra możliwość obsługi przez internet i ewentualnie od czasu do czasu odwiedzenie banku. Bez konkurencyjny pozostaje jak dla mnie jedynie PKO BP.

zgłoś do moderacji
    • ~kredyciak, 2012-01-16 18:28